Saturday 3 November 2012

ƪ(‾ε‾“)ʃ hmmm...


Hmmƪ(‾ε‾“)ʃ ... Kenapa jadi macam ni? adakah aku membuat dia bosan atau dia.... nevermind.
pikirkan positif, jangan pikirkan negavitif. harghh! kusut kepala otak memikirkan. You know i miss you? the reason i came was there. hm but, macam takda pape aku datang. hm janji aku dapat lepaskan rindu aku, time aku jumpa dia haritu :') i miss you so much :* seriously lama gila aku tak jumpa dia. lama jugak aku tak datang sana. semuanya dah berubah aku tengok dkat sana. yelah macam-macam aku tengok dkat rumah sana dah lain and padang bola wow :o cantik. hehe. akhirnya aku jejak sana jugak, ramai cakap yang aku dah lama tak datang sana. hee rindu kawan kawan sana :( tu pon tak puas ouh jumpa, datang petang sampai malam dkat sana. tapi kena balik gombak balik. hish agaknya bila aku boleh datang sana? tak puas ~ tak puas ~ hmm :( Ya Allah. aku terlalu rindukan dia :( hope aku dapat jumpa dan lepak bersama.

No comments:

Post a Comment