Friday 2 November 2012

SELAMAT HARI RAYA 2012

Selamat Hari Raya Adilfitri ;') 

Lama jugak aku tak on blogger. busy time raya tu. Aku nak cerita pada hari raya yang sangat indah bagi aku. aku gembira dapat kumpul satu famliy dan kawan kawan yang tersayang. tapi sayang, raya pertama yang aku teringat pada arwah nenek aku, terlalu rindukan arwah nenek :'( Dulu dipagi raya sangat meriah penuh gelak ketawa dengan arwah nenek aku. seronok sangat sebab dia masakkkan makanan kegemaran aku pada waktu raya. tak pernah terlupa masakkan makanan untuk setiap cucu-cucunya. tapi sekarang, segala-segalanya tinggal kenangan.hari raya tahun ni tak semeriah hari raya sebelum-sebelum ni. kejadian yang terjadi kepada arwah nenek aku, benar-benar membuatkan aku tidak akan lupa sampai bila-bila :')

Dan sebelum nak hari raya, aku bersyukur yang aku dah berbaik dengan zyraa :') aku happy sangat. sekian lama aku tak bertegur dgn zyraa, aku terlalu rindukan dia. nak dkat 5bulan aku tak bertegur  dgn dia. Awal bulan ramadhan aku dapat jumpa zyraa. dulu pergi sembahyang terawih selalu bersama. sekarang pon sama, tapi aku tak dapat sebab terlalu ramai orangkan. takpe lepas habis solat dapat jumpa dia. tapi sayang, aku takdapat jumpa, aku balik awal :( takpelah. pada hari raya pertama aku dapat kumpul kawan kawan aku :') dirumah cydaa, sepatutnya pagi raya. frist pergi rumah zyraa, Alang-2 semua dah kumpul dkat rumah cydaa. lepas pergi rumah cydaa kitaorang photoshort dulu. haha laka laka time tu. aku gembira sangat :D tapi aku tak dapat beraya bersama boyfriend aku, dia dkat kampung time tu. takpelah hari mybe boleh beraya bersama-sama. haha yang paling sweet and comel tu dia nak sama warna dengan aku (kelabu) haha so sweet :*


Hari raya tahun lepas :')


Hari Raya tahun ni 2012, semua warna sama haha sorang je yang lain :'D
Gembira sama dengan dorang ;') kawan sampai bila-bila.

No comments:

Post a Comment