Wednesday 12 December 2012

This for you ♥

I MISS YOU SO MUCH MUCH! :'(

Happy 1Years and 11months together forever forever and ever sayang :')
ILoveyou sayang.
Omy~ I rindukan you :( lama kita tak berjumpa. rindu sangat-sangat!
agaknya bila aku boleh jumpa condy. Ya Allah.. aku terlalu rindukan dia. masih menahan kerinduan ni :( harap sangat nak jumpa dia. tapi.. bila dia dah start kerja. macam mana? kita takkan jumpa? hurm.tak tak! tetap nak jumpa dia. aku jealouse tengok kawan kawan aku keluar. spent time with boyfriend. me? hurm............. :(
why why why? sadlifee. 

Aku ingin engkau ada disini...
menemaniku saat sepi....
menemaniku saat gundah....
Berat hidup ni tanpa dirimu.....
ku hanya mencintai kamu....
ku hanya memiliki kamu...
Aku rindu...
setengah matikepadamu...

No comments:

Post a Comment