Monday 14 May 2012

Kem sure Solat :')

Hi, assalammualaikum :)

kenal kan niy tu Atieqah, syammin, Iera husni, nadila dan Dora. hewhew. hm, nk story sikit jehh.
mulaanyaa aku tak tahu sekolah adik aku ada buat Kem Solat. tak pasal mak aku cakap aku kena ikut sekali. tidak aku duduk rumah jeh. malas nak pergi, tu pon kalau wadaa pergi aku pergi, kalau dia tk pergi. aku sorang jelahh yang sesat dkat sekolah convent tu -.- hampeh! dia tk dapat datang k sedih :'(. Tapi alhamdulilah dekat sana macam macam aku berlajar ceremah , Solat , belajar lebih dari mendalam lagi. aku faham pasal solat, walau pon insaf sekejup. hati dah terbuka. hewhew. haa time niylaa aku jumpa dorang dkat sekolah mereka. aku jee sesat kecik jee. tak macam form 4, semua tk caya aku, dorang ingat aku form 1 form 2 macam. haha k xD memang kelakar laa time niy. memorie memang tk boleh nak lupa. ohhyaah. dorang memang baik sangat sangat. tk sombong. hehe giler giler pon ada. mula mula memang malu kot, lama lama okay laa tu, kenagan niy memang tk boleh lupa rinduu dkat dorang semua. dua orang tu tiap tiap hari jumpa, haha tak pea rinduu dkat kawan aku satu lagi. Ikaa zatty :( hm bila agaknyaa jumpa budak convnt niy. kalau aku pindah sana tk pealaah gak. niy aku sekolah bandar baru sentul susah nak jumpa :') tk pea satu hari nanti kita akan jumpa jugak kan kan? jyeahh :'D

No comments:

Post a Comment