Tuesday 22 May 2012

Aku exccident :'(

Hi semua, assalammualaikum. lama tk on blog kann,
k, lama laa gak coz kite exccident :'( sedihkann.
niy pon bolehlaa, sebab bosan duduk rumah, baik online, yelah takkan nak jalan kot, kaki sakit,
macam mana laa exccidentkan, hm nasib jumaat tu balik dari sekolah, otw balik macam mana ntah boleh langgar van :-/ hm, time tu aku tak sedar, sedar sedar pon ada dkat hospital o.0 lama laa gak aku pengsan kan.aku tak ingat macam mana boleh langgar. aku tahu van langgar kot >.< Ahaaa! tak tahu. ayah dan adik aku tkda pape, tak teruk sangat. adik aku luka dkat siku, aku kaki, lutut, kepala, nasib tak mati terus..........
kepala terhentak kuat laa gak, bengkak ooooo.........
tak boleh nak buat pape. baring pon sakit, berat sakit bengkaknyaa. haa pon bolehh --" tapi aku bosan duduk rumah dah niy, tak buat pape, online jeh minggu niy, doctor kasi seminggu terus cuti. wow! 0.o haha baguslaa tu. tapi aku nak gak sekolah, sekolah tk bosan sangat, tapi kan naik tangga, duduk lagi laa sakit. kaki tak boleh nak bengkok, adoii........ macam mana ea? terpaksa duduk dkat kantin, dah laa jalan pelahan. kalau laju sikit, memang taklaa aku melalak tahan sakitan niy :'( aku nak pergi sekolah jeh. tapi mak aku tk kasi lagi. hish...... bosanyaaaa.....

2 comments:

  1. kesian akak , uwaaaa !! :'( dudukk rumah kay :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kesiankaann :'( tahu dah. memang duduk rumah laa. maaf ea adik late rply. lama tak on .

      Delete