Monday 28 May 2012

I'm back alone Forever :')

Hi, assalammulaikum :)
this stroy i'm single back, i'm know just me and you is nothing angin, we can friend :') i hope i cant be you friend.
last semalam hati aku berdebar dan rasa tak sedap hati :'( k, normal lah kan? then tu aku biarkan jelah, tunggu sampai dia text aku, lama lah gak dia tak text aku :') k, aku faham dia tkda kredit, last malam semalam, dia text aku dia mintak break, k motif? dia cakap dia nak jadi kawan jeh, simple ringt? aku tahu tu, dia ada orang lain paling buat dia happy, pandai layan dia, but me? nothing........ aku pasrah semua niy, dah banyak kali dah, lepas niy aku mula hidup baru, then bila aku hidup baru, aku terpaksa diri, tak nak cari yg lain, biar aku single sampai bila lah, lelaki kata-kata jeh manis and then jadi pahit :'( Dulu kita bagaikan KLCC, awak selalu disisi saya tetapi sekarang saya bagaikan MENARA KL yang keseorangan dan tiada teman, aku dah mula sayang dia, just dia jeh tak tahu yg aku sayang kan dia, hanya mampu bersabar jeh :'(
Sayang itu datang bila kita semakin rapat dengan dia, bila kita tidak terpisah, baru lah sayang tu datang, hm, selama kita lepak bersama, aku rindukan semua tu, tu hanya kenangan sajah, aku tak perlu ingat dia balik, bukan hak milik kita pon, buang keruh ambil jenih, i'm try forget this, but i'm cant't forget you but i take care about you and i always love you and i miss you :'( aku tak boleh lah lupa kan kau, aku akan ingat kisah kita yg dulu, i'm hope you can happy with someone yg boleh kan happy akan kau, aku try henti tangisan air mata niy, kau boleh hidup bebas, satu jeh kau tak pernah bersyukur ada kasih sayang dan cinta kau ada depan mata, just lupa kan jeh, aku tahu, aku niy membosan kan right? tahu dah..... lepas niy malas dah cari yg baru, selalu hati terseksa jeh :'( i' hope you happy and i happy too, my heart so sad and broken </3 :'( thanks Mycrush,

No comments:

Post a Comment