Saturday 7 July 2012

Hari penuh gembira bagiku ♥

Hi xD, now story i'm very happy back w him :D
dia melamar aku balik, dia tahu yang aku sayangkan dia. tergilakan dia sorang  je u_u ecewahh! hehe. tapi aku sayangkan dia sangat sangat. hati ni cuma dia sorang. now i'm hapy wif him. dia segala galenya buat aku, semangatku then bahagia dgn dia. aku harap kita akan kekal selamanya :* amin.....
Happy anniversary sayang, dah genap 7months wif him ♥ loveyou :*
alhamdulilah semuanya baik baik je. aku happy bersama dengan dia. haha xD dia buat aku tergelak tak berhenti henti. so sweet xD K, time ni ada hari terbuka disekolahku. haha dia ajak aku lepak dengan dia. hikhik seronok laa lepak bersama dengan dia and kawan kawan dia. haha boleh jadi gilalaah. pada hari terbuka tu. sweetkan? saya tahu tu xD hati aku berdebar debar bila ada dengan dia. bila dia tiada aku susah nak senyum and gelak walaupun tepaksa. bila ada dia aku happy sangat.
iloveyou Shahredza idzwan :*


 Kan best kalau dia nyanyikan aku sesebuah lagu xD haha cair! ~

No comments:

Post a Comment