Sunday 13 May 2012

I do not know what has happened to us the :'(

Hi, assalmmualaikum sudah lama aku tak buka blog :)
jyeah selalu busy, takda masa nak on blogger. rinduu ~ xD haha

K,I'm so bad about the month April this, so sad to me :'( ehe he has embraced in May was hehe :p
Posted on blogger I know is right, I often do not have time on my blog update all mad sad it is, always on twitter adopted brother phone does not have the time right on my blog, rarely use this laptop ;D hehee. Hm just nak cakap, 3minggu aku tak tegur dia, sedih macam dugaan aku tempuh pada dia. hm aku tak tahu sebab apa kitaorang jadi cangini, hm sedih doe :'( kalau lama memang taklaa. tak sanggup nak tahan kerinduaan niy. aku just luaran pada Facebook je, takpada sapesape. niy punca orang yang sajeh buat fitnah and ganggu kebahagiaan aku pada dia. aku tk nak cakap sape. Allah s.w.t jelah yang tahu semua niy. aku hanya menangis dalam hati, hati aku sakit. punca semua niy. satu hari satu malam aku tk makan sebab dia. k, niy memang terukkan diri aku niy. aku tahu tu. sajeh nak cari penyakit hm :'( aku harap sangat lepas niy tk kan jadi pape. aku harap sangat. aku nak merasa lagi kebahagian tu lebih dalam lagi dalam percintaan niy. aku taknak dah jadi macam niy, seriousely memang aku tknak dah :'( aku nak macam dulu, aku akan selalu ada disamping kau buat selamanyaa. Biasalaa dalam percintaan macam macam ada nasib malang :'( aku akan jaga relationship ni, tkkan jadi pape, aku sayangkan dia. dia jeh boleh buka kan pintu hati niy. yang selama terkunci niy. aku harap dia akan faham cinta yang aku beri niy akan jaga lebih baik. dan memahami sepenuh hati aku. InsayaAllah aku akan doa kita akan baik baik jehh dalam hubungan niy. setiap hari aku akan pikirkan tentang kau. aku nak macam orang lain. bahagia jeh. aku tak tahu macam mana lagi dia cara nak aku layan dia. aku dah sedaya upaya untuk melayan dia :'( K, aku faham dan aku try bersabar.

No comments:

Post a Comment