Saturday 4 February 2012

nasib aku disekolah :')

assalammuailaikum :)

 okay, dekat sekolah nasib malang ouh! cerita dia macam niy , ayad ada pengang ape ntah name binatang ,
"mentadak" pelik >_< macam ulat gogok ape ntah name tuh , eeee geli aku ! ayad pergi baling nya dekat aku ulat tuh ,kang niy makan dia ! haha , nak sepakk jeh , tak baik eman :) okay, dia baling dekat aku , ingat ape ntah benda tuh , rupa-2 niy dia baling ulat , lari kelam kabut masuk sampai kelas , dengan menjerit nya , maluu bhaii , haha , serouse aku geli ! >_< hish , dia lah bestie aku doh , selalu nasihat dekat aku , dia buat aku ketawa gelak , time aku sedih dan ada masalah aku cerita dekat dia ,  dia paham maksud aku and memahami aku , wow! thanks babe ,kerana banyak bantu and segale-2 nya , hihi ,

Me and friends in class,  every day I was busy laughing jelahh. hehe xD
 okay , satu hari niy aku asyik gelak jeh , aku tak tahu kenape? macam orang giler dia buat nya ,
haha , aku suka menyakat wani ,  haha ,
dia kerekk dengan aku , 
haha dia buat aku tergelak , sampai aku terduduk balik lah , 
yang lain pon tengok aku gelak ,
ahaha kelakar , dia nak kejar aku pon tak dapat , hehe ,

No comments:

Post a Comment