Saturday 18 February 2012

To my dear JEPON ♥


For Dear Muhammad Faris ,
satu jeh kakak nak cakap , kenape adik unfriend kakak? why? hm :'( her gone leave me forover :'(
adik ,I knew I had a lot of problems for near you. I did not want to lose you. I very love you. you know, you kind of think I'm my own little brother, I do not want to lose you. I know I am much younger adopted brother public. I know you hurt so badly. but I do not want all that need. I want you only you brother. believe in me. I did not want to miss you. You can make me happy every day. I am not not respond to you brother. but you really could not treat me, I am close to you. no one can replace me other places you brother. only you. I are you going to leave me, I had to redho, I willingly to release you, hm, , I LOVE YOU SO MUCH DAMN MyLilBrother  :'( Niy yang adik nak. kakak mampu bersabar kehilangan kau,
first time kakak menangis , bila kakak baca yang adik hantar niy (tersentap)
" akak kita . break lahh eak . adeq tengok pon sekarang akak malas dah nak lepak or layan , adeq satu lagi akak pon sekarang dah ramai kan adeq angkat . sekarang dorang boleh laa jaga akak . adeq ni apalahh sangat .. ok la akak kbye2 , Assalamualaikum Iloveyouakak♥ "
niy, kakak bukan tak nak layan kau adik, but adik macam nak tak nak layan kakak je, just kakak tak cakap papea lah :'( tahulah adik ramai kakak-kakak angkat kat luar sana, kakak faham, please adik give me one more second chance for you :') never let you go, ikhlas dari saya ♥           

No comments:

Post a Comment