Sunday 18 December 2011

Me Love you ♥ !


Hi, This Mybaby boo x* 
his name is Shahredza Idzwan bin Mohd khair ♥
she is mine.

K, kenal pon dah lama. pada hari sabtu 19/11/2011 k. tarikh ni mulala aku jadi kekasih dia.
dia penyanyang and jujur and segala-galanyaa dia laa. dia cakap dengan aku 'bila kita nak couple ni. aku dah lama tnggu kau' k. Act terkejut dia cakap macam tu ><. tak tahu pulak aku dia tnggu aku. act aku dah lama single. that why dia melamar aku jadi pasangan dia. k time ni aku mau bukak buku baru, tutup buku lama :')
act happy laaa. first day kita orng tak jodoh. ada sesalah fahaman kot. aku pon tak ingat >< dia janji dengan aku. dia taknak tinggalkan aku. K terharuu :')

onday dia ada jujur. aku try untuk bersabar. dia cakap dia ada couple seseorang sebelum aku. actly aku tak tahu pulak dia dah ada couple lain :') k dorang bergaduh. aku tak masuk campur. sedikit kecewa. alast dia break dgn girl tu. jadi kita orang kekalkan hubungan ni. alhamduliah tade apa yg berlalu. aku hanya ambik sedikit waktu untuk tak banyak bercakap :') tapi aku try untuk melayan kerenah dia. InsyaAllah aku akan try buat dia happy :') amin ~

No comments:

Post a Comment