Thursday 22 December 2011

Hanya mampu redhor :]


Aku rase sedih sangat-sangat .My result 5D 3E . peehh! terukk bhaii ! hm , tak pea aku redhar apa yang aku hadapi . aku rase bersyukur . parents aku memuji aku menikat . tahun lepas aku lagi merusot aku E semua . buat malu jeh . last more . aku try try untuk dapat balik . dan berusha dapat B . but tuh lah nasib aku dapat D E . okaylah tuh PMR aku . belum lagi SPM . saya nak belajar dengan elok-elok . next years aku tak kan pakai phone . and fb . cakap jeh lebih . haha . but nyaa . aku dah tak kan dapat online and bergayut dengan boyfriend aku . huh! sedih :'( aku kan rindu kan dia . lagi-lagi aku pindah sekolah next years . YAALLAH ! sumpah giler ! rindu ~ nanti . aku pindah sekolah . but dia tak bagi aku pindah sekolah . dia nak aku still sekolah sana . dia bosan tanpa aku . sorry guys ! ;'( aku terpakse aku kena ikut cakap perants aku . pindah keh sekolah lain . alahai , kesian kangkawan aku yang lain . lagi-lagi My Syazliana , ouhh! rinduu giler bhaii , dekat dia . kita sayang dia sorang jeh .
aku selalu dgn dia . masuk sekolah sama . nak kata kan adik beradik lah kan . hm ;'(  I gonna miss you dear.
kalau aku tak jadi pindah . alhamdulilah . aku selamat dekat sini . aku boleh happy and with my friend.

No comments:

Post a Comment