Tuesday 22 November 2011

Alone :'( and buka kehidupan yang baru.

Assalammualaikum !

Okayy , dah lama tak update . niy baru dapat update :') okayhh ,sekarang niyy aku keseorangan ,
untuk menbaiki hati yang sedih :'( try untuk lupakan dia . hm ,susah betol nak lupa orang yang kita sayang kan ? :'(aku tak dapat senyum lagi , gelak ketawa .itu hanya sementare ,bila dengan kawan kawan .
kita mudah teringat balik .hey ! dunia , nape aku pikir dia lagi . laki bukan yea ada satu .ramai lagi yang nak kan aku -,- but I dont One Boyprengg Angin, but InasayaAllah cinta akan datang lagi,
kata kata janji bila kita jatuh cinta , raseya sama jehh .
berbeza , tak ada yang lain .aku nak betol betol orang yang memahami sesama masing masing ,
dan erti kesabaran ,bukan mudah dapat Boypreng macam tuh .
haish !andaikan aku dapat hati ku balik. Dan hidup dengan yang baru. kehidupan yang baru. cinta yang baru. makan masa kalau nak bangun cinta niy semula. sekian lama aku inginkan cinta sejati. InsayaAllah akan ada yang perganti selain pada dia. lagi baik dari pada aku akan dapat cinta dan kerbahagiaan yang baru. buat masa niy aku tak kan sekali kali untuk bagi hati niy pada siapa siapa ,biar lhaa hati niyy ku simpan , dan jage, rawat dia, belai dia , macm aku sayang nyawa n diri ku ,hm :'(
Thanks AreMeng for everything. kenangan tu tak kan ku lupa janji manis kita dulu. buat ku suka dan duka. thanks :*

No comments:

Post a Comment